Máis Novas

Listen to this page using ReadSpeaker

FADEMGA organiza unha formación online

sobre a figura do Asistente Persoal.

Un Asistente Persoal é un profesional

que te pode axudar a ter unha vida máis independente.

 

Os Asistentes Persoais son profesionais

pouco coñecidos entre as persoas con discapacidade intelectual

e as súas familias.

 

Por este motivo FADEMGA organiza esta formación.

 

A formación ten 4 sesións.

Os días das sesións son:

   • Martes 28 de setembro.

   • Xoves 30 de setembro.

   • Martes 5 de outubro.

   • Xoves 7 de outubro.

 

O horario das sesións é de 5 a 7 da tarde.

As sesións son a través de Zoom.

 

Se queres participar na formación

tes que cubrir a ficha de inscrición 

que podes descargar neste enlace:

https://cutt.ly/1WTKOJN

 

Despois envía a ficha de inscrición

a este correo: Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.

 

O último día para enviar a ficha de inscrición

é o xoves 23 de setembro.

 

Neste enlace podes descargar

un resumo desta formación: 

https://cutt.ly/DWTKUvu

 

Se tes algunha dúbida ou problema

podes chamar ao teléfono 981 51 96 50

e preguntar por Moisés ou Irene.